Skip to content Skip to footer

Timeline

Projektleder - Akademiet

AKADEMIET er et medlemstilbuds koncept og strategisk projekt, som jeg udviklede for Akademikernes i forbindelse med deres mission om at blive mere relevante og værdiskabende i alle faser af deres 270.000 medlemmers arbejdsliv.

  • Konceptudvikling af job og life skill læringsakademi med individuelle og gruppe læringsforløb – baseret på både mikrolæring, klassiske online kurser og live (online) workshops
  • Udvikling af standardiseret udvikling- og afviklingsmetode for in-house kurser og workshops baseret på egne konsulenter
  • Onboarding og coaching af eksterne content providers/eksperter i udvikling og tilpasning af deres kurser til online kurser + udvikling af DIY håndbøger og roadmaps
  • Hosting og facilitering af webinars + in-house uddannelse

Forretningsudvikler - Startup Academy

STARTUP ACADEMY er et 3-måneders inkubator tilbud til medlemmer af AKA, som kan søge om en af de 60 pladser, ved at indsende deres forretningside og deltage i en screeningssamtale. Programmet afvikles 3 gange om året, og inkluderer fast kontorplads, læring, sparring og netværkstilbud.

  • Afvikling af mentorforløb for 100+ iværksættere, hvor jeg fulgte dem over en periode på 3 måneder
  • Medudvikler af indholdsprogram og tilhørende eksperter, med fokus på at skabe et holistisk program der kombinerer både strategi, taktik og de essentielle mentale skills
  • Konceptudvikler og producent på STARTUP BOOTCAMP – et digitalt afklaringsforløb, der lærer kommende iværksættere at teste deres idéer før de committer sig til dem (og før de søger om optagelse i programmet)
  • Underviser i pitching, marketing og branding

Projektleder - Body SDS Professional

Persona Optimus udviklede skræddersyede undervisningskoncepter indenfor salg, service og ledelse i større detailkæder. Koncepterne blev udviklet sammen med kædehusene, og undervisningen foretaget enten af eksterne konsulenter eller via train-the-train af egne.

  • Konceptudvikling af retail salgs- og service programmer, som blev rullet ud som lokale kurser i Illum, If og alle butikker tilknyttet kæderne Matas, 7- Eleven, Punkt 1, Expert, Garant og XL-Byg
  • Udvikling af præsentationsmaterialet, samt værktøjer til gamification
  • Med til undervisning og træning i butikkerne

Konceptudvikler og underviser

Persona Optimus udviklede skræddersyede undervisningskoncepter indenfor salg, service og ledelse i større detailkæder. Koncepterne blev udviklet sammen med kædehusene, og undervisningen foretaget enten af eksterne konsulenter eller via train-the-train af egne.

  • Konceptudvikling af retail salgs- og service programmer, som blev rullet ud som lokale kurser i Illum, If og alle butikker tilknyttet kæderne Matas, 7- Eleven, Punkt 1, Expert, Garant og XL-Byg
  • Udvikling af præsentationsmaterialet, samt værktøjer til gamification
  • Med til undervisning og træning i butikkerne

En livslang karriere med salg og iværksætteri

Før jeg startede min virksomhed, så brugte jeg et årti som lønmodtager i jobs, hvor nye produkter og services var hverdag, ligesom der var nye markeder der hele tiden skulle modnes. Derfor ligger det også i mit professionelle DNA at arbejde med iværksætteri.

Nordisk Salgschef

Clear Channel er et af de største mediehuse i Europa, og specialiserede sig i outdoor reklamer. Jeg blev headhuntet til at etablere en ny afdeling, der skulle lancere Taxi reklame i norden som et kampagne medie. 

  • Lancering af Taxi reklame som et outdoor medie i Norden 
  • Opsøgende salg og account management
  • Ansvarlig for team på 12 medarbejdere
  • Ansvarlig for introducering og dyrkelse af markedet for Taxi reklame i Norge og Sverige

Salgschef

Intersport Odense er med sine 17 Intersport butikker og 3 outlets Danmarks største selvstændige kæde af sportsbutikker. Jeg blev headhuntet til at oprette en ny erhvervsafdeling på Sjælland, samt overtage ledelsen af den eksisterende afdeling i Odense.

  • Opstart af et nyt nationalt erhvervskoncept med fokus på firmasport og sponsorater
  • Opsøgende salg og account management 
  • Ansvarlig for team på 6 medarbejdere
  • Ansvarlig for erhvervscentre i Herlev og Odense

Channel Account Manager

“3” blev introduceret til Danmark i 2003, som den første  mobiloperatør der fokuserede på store touch skærme, videotelefoni og mobilt bredbånd. Jeg blev ansat til at varetage butiksamarbejdet med Fona, Merlin, Electric City og Computer World i Storkøbenhavn, samt uddannelse af deres medarbejdere nationalt.

  • Med til opstarten af et nyt teleselskab i Danmark, som lancerede det mobile bredbånd, som vi alle er vant til at bruge i dag 
  • Ansvarlig for planlægning, design og afvikling af produkt- og salgsuddannelse af 800+ butiksmedarbejdere i region hovedstaden
  • Ansvarlig for udvikling af træning for in-house junior konsulenter

Erhvervskonsulent

SONOFON, der siden blev opkøbt af Telenor, var et dansk teleselskab, der sammen med TDC og Orange, kæmpede for at overbevise danskerne og danske virksomheder om, at de have brug for en mobiltelefon. 

  • Med til udbredelse af mobiltelefoni og mobil data blandt virksomheder, som på dette tidspunkt det stadig kun var 50% der brugte.
  • Opsøgende salg og account management
  • Ansvarlig for at planlægge og eksekvering af salgskampagner målrettet SMV
  • En del af den interne salgstræner stab med ansvar for undervisning af butikspersonale
  • Tilknyttet erhvervscentre i hhv. Næstved, Maribo og København

All the latest news and creative articles are available at our news portal to encourage inspiration and critical thinking.

AxiomThemes © 2022. All Rights Reserved.